Aanmelden leerjaar 2 t/m 6
Momenteel hebben wij nog enkele plekken beschikbaar in vwo 2 en vwo 3. Zij-instromers van alle jaarlagen die al in het aanmeldproces zitten, krijgen uiterlijk eind deze week te horen of zij geplaatst kunnen worden.
Criteria
-
- We volgen het overgangsbesluit van de afleverende VO-school
- We willen het volledige leerlingdossier ontvangen en beoordelen of een leerling toelaatbaar is. We hanteren hierbij de volgende criteria:
- Het dossier moet compleet zijn: van alle leerjaren de cijfers, opmerkingen m.b.t. gedrag en studiehouding zijn aanwezig. Verslagen van gesprekken, handelingsplannen, begeleiding en reden voor overstap staan erin.
- Er is een duidelijk advies voor studierichting en jaarlaag van de afleverende VO-school
- Er is persoonlijk contact geweest tussen de mentor/teamleider van de afleverende school en de teamleider van De Breul van de betreffende afdeling
- Er zijn geen ernstige gedragsproblemen geweest op de vorige school
- Er zijn geen ernstige disciplinaire maatregelen genomen op de vorige school (t.w. schorsingen, aangifte)
N.B. Incomplete dossiers nemen wij niet in behandeling.
Doorstromers
Voor doorstomers (M4 -> H4 en H5 -> V5) geldt dat zij aan dezelfde norm dienen te voldoen als onze eigen doorstromers (zie hiervoor het examenreglement)
Meer informatie
Voor specifieke informatie kunt u per mail contact opnemen met de teamleiders:
mavo | Dhr. Maurits de Bruin | m.debruin@de-breul.nl |
havo 1-3 | Dhr. Robert Hoolwerf | r.hoolwerf@de-breul.nl |
havo 4-5 | Mw. Kelly Bogaert | k.bogaert@de-breul.nl |
vwo 1-3 | Mw. Loes van Weenum Dhr. Twan Kuiper |
l.vanweenum@de-breul.nl t.kuijper@de-breul.nl |
vwo 4-6 | Dhr. Stefan Schaap | s.schaap@de-breul.nl |
Informatie over de profielen en het vakkenpakket kunt u vinden op onze intranetpagina. Voor vragen hierover kunt u contact opnemen met de betreffende decaan:
mavo | Dhr. Roel Ootjers | r.ootjers@de-breul.nl |
havo | Mw. Carmen Kuijper | c.kuijper@de-breul.nl |
vwo | Dhr. Donald van Lidt de Jeude | d.vanlidtdejeude@de-breul.nl |